آکادمی هنرهای رزمی طاهری

با مدیریت ابوالحسن طاهری مربی هنرهای رزمی

آکادمی هنرهای رزمی طاهری

با مدیریت ابوالحسن طاهری مربی هنرهای رزمی

۲۲اسفند

چند نقطه مرگ اور در سر

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۰۲ ب.ظ
نقاط حساس "سر" :


در تصویر بالا به سه نقطۀ بسیار حساس و مرگ آور اشاره شده است.

نقطۀ A :  این نقطه که میتوان آنرا حساسترین نقطۀ بدن انسان نامید و در قسمت پشت گوش و قسمت تحتانی جمجمه قرار دارد با یک ضربۀ نه چندان شدید موجب بیهوشی آنی شده و در عرض یک دقیقه موجب مرگ میشود، و با یک ضربۀ شدید مشت موجب مرگ آنی میگردد.
نقطۀ B : ضربه زدن به این نقطۀ بدن که در قسمت کناری و میانی گردن است باید با تیغۀ خارجی دست  انجام شود که میتواند به بیهوشی آنی و گیجی و از دست دادن کنترل ایستایی منجر گردیده و شما را قادر میسازد که بلافاصله به نقطۀ A ضربۀ دوم را وارد ساخته و نیروی دشمن را برای همیشه از صحنه خارج کنید.
نقطۀ C : که گیجگاه هم نامیده میشود میتواند با ضربۀ سنگین موجب مرگ آنی شود و با ضربۀ ملایمتر میتواند موجب بیهوشی آنی و حد اقل گیجی و از دست دادن  کنترل حرکتی نیروی دشمن گردیده و برای شما فرصت استفاده از ضربۀ مرگبار را فراهم سازد.
برای اینکه در وارد آوردن ضربات به نقاط تعیین شده مهارت لازم را به دست آورید، به راحتی میتوانید از کیسه بوکس و یا "گلابی بوکس" استفاده نمایید و این ضربات را صدها بار تمرین کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۲
ابوالحسن طاهری

نظرات  (۲)

سپاس

❤️❤️👌👌سپاس ممنون

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی